A Motul 300V Competition 15W50 teljesen szintetikus észter bázisú kenőanyag. Minden versenyző benzin- vagy dízelmotorhoz ajánlott, amelyek széles fordulatszám-tartományban és hőmérsékleten működnek.Szabványok: a meglévő versenysport szabványok felett teljesít.Specifikáció: Rally-GT veterán versenyautók felújított/átépített motorokkalElőnyei:Stabil olajnyomást tart fennMaximális az olajréteg ellenállása nagyon magas hőmérsékleten, ezért a motor kopása csökkenCsökkenti az üzemi hőmérsékletet, ezáltal módosítja a súrlódástAlacsony illékonysága miatt az olajfogyasztás csökkenTulajdonságok:Viszkozitási fokozat: SAE 15W50Sűrűség 20°C-on: 0,863Viszkozitás 40°C-on: 119,4 mm²/sViszkozitás 100°C-on: 17,9 mm²/sHTHS viszkozitás 150°C-on: 5,3 mPa.sViszkozitási index: 168Forráspont: -39°CLobbanáspont: 228°CTBN: 8,1 mg KOH/g..
A Motul 300V Competition 15W50 teljesen szintetikus észter bázisú kenőanyag. Minden versenyző benzin- vagy dízelmotorhoz ajánlott, amelyek széles fordulatszám-tartományban és hőmérsékleten működnek.Szabványok: a meglévő versenysport szabványok felett teljesít.Specifikáció: Rally-GT veterán versenyautók felújított/átépített motorokkalElőnyei:Stabil olajnyomást tart fennMaximális az olajréteg ellenállása nagyon magas hőmérsékleten, ezért a motor kopása csökkenCsökkenti az üzemi hőmérsékletet, ezáltal módosítja a súrlódástAlacsony illékonysága miatt az olajfogyasztás csökkenTulajdonságok:Viszkozitási fokozat: SAE 15W50Sűrűség 20°C-on: 0,863Viszkozitás 40°C-on: 119,4 mm²/sViszkozitás 100°C-on: 17,9 mm²/sHTHS viszkozitás 150°C-on: 5,3 mPa.sViszkozitási index: 168Forráspont: -39°CLobbanáspont: 228°CTBN: 8,1 mg KOH/g..
15KG feletti súly miatt a GLS SZÁLITÁS 1800+ 8200ft A Motul 300V Competition 15W50 teljesen szintetikus észter bázisú kenőanyag. Minden versenyző benzin- vagy dízelmotorhoz ajánlott, amelyek széles fordulatszám-tartományban és hőmérsékleten működnek.Szabványok: a meglévő versenysport szabványok felett teljesít.Specifikáció: Rally-GT veterán versenyautók felújított/átépített motorokkalElőnyei:Stabil olajnyomást tart fennMaximális az olajréteg ellenállása nagyon magas hőmérsékleten, ezért a motor kopása csökkenCsökkenti az üzemi hőmérsékletet, ezáltal módosítja a súrlódástAlacsony illékonysága miatt az olajfogyasztás csökkenTulajdonságok:Viszkozitási fokozat: SAE 15W50Sűrűség 20°C-on: 0,863Viszkozitás 40°C-on: 119,4 mm²/sViszkozitás 100°C-on: 17,9 mm²/sHTHS viszkozitás 150°C-on: 5,3 mPa.sViszkozitási index: 168Forráspont: -39°CLobbanáspont: 228°CTBN: 8,1 mg KOH/g..
MOTUL 300V Le Mans minden évszakban használható, teljesen szintetikus, észter bázisú, motorsportban használatos olaj turbófeltöltős vagy többszelepes versenymotorokhoz kifejlesztve. Lehet használni szériagyártású Otto és Diesel motoros járművekhez is. A versenysportban főleg hosszútávú versenyeknél ajánlatos. Veteránautó versenyeknél is megfelelő.Előnyei- Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadókészség, nagy hőmérséklet szilárdság- A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál.- A magas HTHS viszkozitás még magas hőmérsékleten is tökéletes kopásvédelmet nyújt.- Az észter bázis üzemi hőmérsékletet akár 10 oC-kal is csökkentheti a felső tartományokban, nagyon jó tapadási és csúszási tulajdonságokkal rendelkezik, valamint megbízható kopás elleni védelmet nyújt már a hidegindítás során.- Nincs kokszképződés, a korrózióvédelem kiemelkedő; egész évben használható.- A 20W-60-es viszkozitás stabil olajnyomást eredményez, szélsőséges üzemi körülmények között is javuló olajellátást biztosít és védelmet jelent az üzemanyag okozta felhígulással szemben.- Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás.- Teljesen nyírás stabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellettSpecifikációk:Meghaladja az ACEA és API követelményeketReferenciák:Larbre Competition,Le Mans 24H..
MOTUL 300V Le Mans minden évszakban használható, teljesen szintetikus, észter bázisú, motorsportban használatos olaj turbófeltöltős vagy többszelepes versenymotorokhoz kifejlesztve. Lehet használni szériagyártású Otto és Diesel motoros járművekhez is. A versenysportban főleg hosszútávú versenyeknél ajánlatos. Veteránautó versenyeknél is megfelelő.Előnyei- Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadókészség, nagy hőmérséklet szilárdság- A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál.- A magas HTHS viszkozitás még magas hőmérsékleten is tökéletes kopásvédelmet nyújt.- Az észter bázis üzemi hőmérsékletet akár 10 oC-kal is csökkentheti a felső tartományokban, nagyon jó tapadási és csúszási tulajdonságokkal rendelkezik, valamint megbízható kopás elleni védelmet nyújt már a hidegindítás során.- Nincs kokszképződés, a korrózióvédelem kiemelkedő; egész évben használható.- A 20W-60-es viszkozitás stabil olajnyomást eredményez, szélsőséges üzemi körülmények között is javuló olajellátást biztosít és védelmet jelent az üzemanyag okozta felhígulással szemben.- Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás.- Teljesen nyírás stabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellettSpecifikációk:Meghaladja az ACEA és API követelményeketReferenciák:Larbre Competition,Le Mans 24H..
15KG feletti súly miatt a GLS SZÁLITÁS 1800+ 8200ft MOTUL 300V Le Mans minden évszakban használható, teljesen szintetikus, észter bázisú, motorsportban használatos olaj turbófeltöltős vagy többszelepes versenymotorokhoz kifejlesztve. Lehet használni szériagyártású Otto és Diesel motoros járművekhez is. A versenysportban főleg hosszútávú versenyeknél ajánlatos. Veteránautó versenyeknél is megfelelő.Előnyei- Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadókészség, nagy hőmérséklet szilárdság- A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál.- A magas HTHS viszkozitás még magas hőmérsékleten is tökéletes kopásvédelmet nyújt.- Az észter bázis üzemi hőmérsékletet akár 10 oC-kal is csökkentheti a felső tartományokban, nagyon jó tapadási és csúszási tulajdonságokkal rendelkezik, valamint megbízható kopás elleni védelmet nyújt már a hidegindítás során.- Nincs kokszképződés, a korrózióvédelem kiemelkedő; egész évben használható.- A 20W-60-es viszkozitás stabil olajnyomást eredményez, szélsőséges üzemi körülmények között is javuló olajellátást biztosít és védelmet jelent az üzemanyag okozta felhígulással szemben.- Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás.- Teljesen nyírás stabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellettSpecifikációk:Meghaladja az ACEA és API követelményeketReferenciák:Larbre Competition,Le Mans 24H..
100 %-ig szintetikus fékfolyadék minden olyan motorhoz, ahol a hidraulikus működtetésű fékekhez és váltókhoz előírás a szilikon-mentes szintetikus folyadék. Kimondottan versenymotorok magas hőmérsékletnek ellenálló fékeihez ( acél vagy karbon ) és váltóihoz készült. Kiemelkedően magas forráspont : 637 oF/336 oC Szabványelőírásokat túlteljesíti : FMVSS 116 DOT 4,Típus RacingKapacitás 0.5 lSzáraz 336.0 °CNedves 205.0 °CViszkozítás 1580.0 mm²/sec...